Rewelacyjnie. długi czas oczekiwania przy kasie. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Opinia dotyczy stoiska mięsnego. Ekspedientka (starsza Pani) wykazała się indywidualnym podejściem do klienta, starając się swoimi pytaniami i propozycjami zaproponować towar, precyzyjnie dopasowany do potrzeb i wymagań kupujących.
Pracownik Banku posługuje sie w kontakcie z potencjalnym klientem, wyuczonymi formułkami. Brak indywidualności w podejściu do konkretnego klienta. Odniosłem wrażenie, że wszystko uregulowane zostało przy pomocy regulaminów i wewnętrznych ustaleń Banku a pracownikowi nie pozostawiono możliwości podejmowania decyzji wykraczających poza ściśle określone ramy. Facyt-Zamiast ludzi, można ustawić BANKOWCOMATY...Będzie taniej a efekt ten sam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.