Opinie użytkownika (2)

Po zatankowaniu paliwa...
Po zatankowaniu paliwa na stacji Orlen spotkałem się z miłą obsługą, kasjerka poprosiła o kartę na punkty, poinformowała o nowych promocjach i konkursach z nagrodami organizowanych przez PKN Orlen oraz zaroponowała dodatkową sprzedaż, po wydaniu paragonu zaprosiła do kolejnej wizyty. Kasjerka była schludnie ubrana w firmowy strój. Na stacji i w jej obrębie panował porządek, towar w sklepie był estetycznie wystawiony na półki, a przed sklepem były równo poustawiane wystawki.

Krzysztof_145

30.09.2008

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (24)
W czsie mojej...
W czsie mojej wizyty w banku na czter nokinka kasowe czynne były tylko dwa, przez co tworzyły się koleiki.Po dotarciu do okienka kasowego poprosiłem kasierke aby bank przesyłał mi miesieczne wydruki bankowe na adres domowy. Okazało się że niema odpowiednich wniosków i musiałem napisć podanie odręcznie. Bardzo miła obsuga, kasierka pomogłami wypełnić wniosek,dyktójąc jego treść. Jeśli chodi o sam bank ładny wystrój,czysda powierzchnia,pracownicy estetycznie ubrani.

Krzysztof_145

29.09.2008

PKO BP

Placówka

Łęczyca, al. Jana Pawła II 17

Nie zgadzam się (20)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi