Opinie użytkownika (2)

Zainteresowany kupnem nowego...
Zainteresowany kupnem nowego telefonu w abonamencie, udałem się do jednego z salonów Orange w Poznaniu. Były to już godziny wieczorne i niedługo sklep miał być zamknięty. Szybko więc przystąpiłem do dialogu z obsługą by poznać ofertę. Pan, który mnie obsługiwał, był schludnie ubrany, elokwentny, miły. W sposób dobry, by nie powiedzieć b. dobry przedstawił mi w skrócie ofertę. Byłem zadowolony, że wszystko odbyło się płynnie i bez większych problemów. Cała rozmowa trwała ok. 8 minut. Salon wyglądał na zadbany, czysty. Miło było w nim siedzieć. Jedyny mankament to taki, że Pan, który mnie obsługiwał przedstawił ofertę w sposób doskonały treściowo, aczkolwiek nie przykuwał większej uwagi do kontaktu wzrokowego, zaangażowania w rozmowę, czułem się traktowany obojętnie.

Krzysztof_1384

28.09.2012

Orange

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (1)
Pewnego wieczoru, udałem...
Pewnego wieczoru, udałem się ze znajomymi do sklepu monopolowego po zaopatrzenie przed imprezą. Weszliśmy do pobliskiego sklepu, by tam móc kupić co potrzebowaliśmy. Od samego wejścia wiedziałem, że coś jest nie tak. Sklep nie był uprzątnięty tak jak być powinien, wszędzie panowało zamieszanie, a spowodowane to było brakiem zorganizowania obsługi. Wzięliśmy co nam było potrzebne i stanęliśmy w kolejce. Stałem ok. 10 minut do póki byłem przy kasie. Był to spory sklep, mnóstwo ludzi w środku i tylko jedna kasa z 3 czynna. Pozostałe 3 osoby z obsługi stały i przyglądały się klientom jak jacyś ochroniarze. W końcu gdy kolejka się powiększyła jedna z nich otworzyła 2 kasę. 2 pozostałe osoby z obsługi ciągle stały i stały. Gdy podszedłem by już kupić towar Pani przy kasie obsługiwała mnie w sposób spowolniony niczym scena "slow motion". Zero uśmiechu na twarzy, zaangażowania. Po wszystkim nie potrafiła mi wydać 7gr reszty twierdząc, że ich nie ma. Gdy jej powiedziałem, że żądam reszty nagle wyjęła z kieszeni pieniądze. Śmie twierdzić, że nie jedną osobę w taki sposób oszukała. Wszystko trwało dobre 2 minuty, licząc postój w kolejne ok. 12min. Obsługa totalnie niezorganizowana. Brak zasad, reguł, obowiązków.

Krzysztof_1384

28.09.2012

Żabka

Placówka

Poznań, Królowej Jadwigi 32

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi