Opinia użytkownika: Krzysztof_1384
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Pewnego wieczoru, udałem się ze znajomymi do sklepu monopolowego po zaopatrzenie przed imprezą. Weszliśmy do pobliskiego sklepu, by tam móc kupić co potrzebowaliśmy. Od samego wejścia wiedziałem, że coś jest nie tak. Sklep nie był uprzątnięty tak jak być powinien, wszędzie panowało zamieszanie, a spowodowane to było brakiem zorganizowania obsługi. Wzięliśmy co nam było potrzebne i stanęliśmy w kolejce. Stałem ok. 10 minut do póki byłem przy kasie. Był to spory sklep, mnóstwo ludzi w środku i tylko jedna kasa z 3 czynna. Pozostałe 3 osoby z obsługi stały i przyglądały się klientom jak jacyś ochroniarze. W końcu gdy kolejka się powiększyła jedna z nich otworzyła 2 kasę. 2 pozostałe osoby z obsługi ciągle stały i stały. Gdy podszedłem by już kupić towar Pani przy kasie obsługiwała mnie w sposób spowolniony niczym scena "slow motion". Zero uśmiechu na twarzy, zaangażowania. Po wszystkim nie potrafiła mi wydać 7gr reszty twierdząc, że ich nie ma. Gdy jej powiedziałem, że żądam reszty nagle wyjęła z kieszeni pieniądze. Śmie twierdzić, że nie jedną osobę w taki sposób oszukała. Wszystko trwało dobre 2 minuty, licząc postój w kolejne ok. 12min. Obsługa totalnie niezorganizowana. Brak zasad, reguł, obowiązków.