Do tej placówki banku poszedłem gdyż miałem pewną kwotę pieniędzy do zainwestowania, a ten bank wybrałem bo mają fajne reklamy telewizyjne. Niestety trochę się zawiodłem. Sam początek wizyty był miły i sympatyczny (mało ludzi, krótki czas oczekiwania), powitała mnie młoda, prawidłowo ubrana pracownica banku, jednak identyfikator miała tak przypięty (zwisający) że nic nie można było z niego odczytać. Kiedy powiedziałem że mam do zainwestowania pewna kwotę pieniędzy, to była uprzejma i prezentowała różne formy oszczędzania w ich banku. Jednak kiedy powiedziałem że nie mam tych pieniędzy przy sobie, nie jestem jeszcze zdecydowany a tylko chciałem się zorientować w ich ofercie, to wtedy pracownica banku zmieniła swoje nastawienie i postępowanie, wręczyła mi jeszcze kilka ulotek i powiedziała że jak sobie w domu wszystko przemyślę to wtedy mnie zaprasza. Wygląd placówki i pracowników był prawidłowy, jednak rozmowa z pracownikiem banku zadowoliła mnie tylko częściowo.
Podjazd, teren wokół dystrybutorów były uprzątnięte i czyste. Logo firmy oraz cennik z cenami paliw były prawidłowo podświetlone. Pracownik podjazdu był miły, uprzejmy i nawet z pewnym poczuciem humoru, oprócz nalania paliwa zaproponował mi umycie szyb i kupno płynu do spryskiwacza. Niestety nie miał identyfikatora z imieniem. Wewnątrz budynku stacji było czysto, towary na regałach były ustawione cenami do klientów, okolice kas były czyste i uprzątnięte. W toalecie było czysto a nawet unosił się przyjemny kwiatowy zapach - chociaż ostatni wpis w karcie czystości był z godzin 16-17 a ja tam byłem ok. 19.35 . Jedynie kratka wentylacyjna była pokryta czarnym kurzem (osadem). Ogólnie cała stacja robiła pozytywne wrażenie, obsługa była sprawna i uprzejma.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.