Odwiedziłem salon firmowy w celu uzyskania pomocy przy doborze ogumienia na zimę do auta osobowego marki Renault Megane. Pracownik salonu wg podanego przeze mnie tzpu, rodzaju silnika, rocznika wskayal mi kilka typow opon. Rekomendowal najdrozsze, zupelnie lekcewzac wskazane przeze mnie ograniczenia finansowe. Na nic zdalz sie proby tlumaczenia, ze moge zgodzic sie na nizsza jakosc placac mniej. Na koniec wizyty stwierdzil, ze skoro nie zalezy mi na jakosci moge wzbrac uzywane, bo te beda najtansze!
Poprosiłem pracownika salonu o wyjaśnienia dotyczące nieuwzględnienia wpłaty dokonanej przelewem na konto ERA, co skutkowało pojawieniem się na kolejnej fakturze komunikatu o zaległościach w płatności wobec ERA.
Odpowiedź była lakoniczna w formie pretensji wobec mnie, że są inne, ważniejsze sprawy, a to był po prostu jakiś kolejny błąd programu ERA. Jak śmiem w ogóle zawracać głowę takim drobiazgiem. Ponadto w wypowiedzi pracownicy pojawiły się akcenty osobistych problemów rodzinnych i zdrowotnych. Pracownice obsługujące klientów wykazały się brakiem podstawowych zasad lojalności wobec firmy, którą reprezentują oraz brakiem poszanowania klienta i kpiną na temat jego problemu z marką, którą to one reprezentują.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.