Opinie użytkownika (2)

Odwiedziłem salon firmowy...
Odwiedziłem salon firmowy w celu uzyskania pomocy przy doborze ogumienia na zimę do auta osobowego marki Renault Megane. Pracownik salonu wg podanego przeze mnie tzpu, rodzaju silnika, rocznika wskayal mi kilka typow opon. Rekomendowal najdrozsze, zupelnie lekcewzac wskazane przeze mnie ograniczenia finansowe. Na nic zdalz sie proby tlumaczenia, ze moge zgodzic sie na nizsza jakosc placac mniej. Na koniec wizyty stwierdzil, ze skoro nie zalezy mi na jakosci moge wzbrac uzywane, bo te beda najtansze!

Krzysztof_119

20.10.2008

Renault

Placówka

Kielce, Manifestu Lipcowego 14

Nie zgadzam się (27)
Poprosiłem pracownika salonu...
Poprosiłem pracownika salonu o wyjaśnienia dotyczące nieuwzględnienia wpłaty dokonanej przelewem na konto ERA, co skutkowało pojawieniem się na kolejnej fakturze komunikatu o zaległościach w płatności wobec ERA. Odpowiedź była lakoniczna w formie pretensji wobec mnie, że są inne, ważniejsze sprawy, a to był po prostu jakiś kolejny błąd programu ERA. Jak śmiem w ogóle zawracać głowę takim drobiazgiem. Ponadto w wypowiedzi pracownicy pojawiły się akcenty osobistych problemów rodzinnych i zdrowotnych. Pracownice obsługujące klientów wykazały się brakiem podstawowych zasad lojalności wobec firmy, którą reprezentują oraz brakiem poszanowania klienta i kpiną na temat jego problemu z marką, którą to one reprezentują.

Krzysztof_119

30.09.2008

T-Mobile

Placówka

Kielce, Radomska 8

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi