Kilka dni temu kupiłam samochód. Trzeba było przepisać ubezpieczenie OC na moje nazwisko. Udałam się więc do najbliższego oddziału Hestii. Obsługiwał mnie młody , sympatyczny pan. Najpierw załatwiliśmy sprawę przepisania polisy, chwilę to trwało, ponieważ trzeba było skontaktować się z głównym oddziałem firmy. Później pomyślałam, "zapytam ile w przyszłości będę płaciła OC, jeśli zostanę w tej firmie?". Byłam mile zaskoczona, kiedy pan zaczął od szczegółowego wywiadu dotyczącego mojej osoby. Wszystko po to, by zaoferować mi jak najwięcej zniżek. Dostałam zniżkę z racji medycznego wykształcenia. Zaproponował też ubezpieczenie mieszkania, co też dało mi kolejne zniżki (mieszkanie zawsze ubezpieczam). Mało tego, nie dość, że będę miała zniżki w OC to mieszkanie będzie ubezpieczone na wyższą kwotę niż obecnie. Na koniec otrzymałam wniosek zawarcia OC, ofertę wstępną dotyczącą ubezpieczenia mieszkania i ofertę wyliczonej składki OC, jaką będę płaciła w przyszłości. Do tego kilka ulotek i zapewnienie, że na pewno do mnie zadzwoni, kiedy będzie kończyć się obecna polisa. No po prostu rewelacja. Widać, że bardzo zależy mu na kliencie. Agent szukał wszystkich możliwych opcji zniżek, żeby mnie zadowolić. Tak trzymać.
Nasza gostyńska placówka nie jest zbyt duża. W biurze obsługi klienta pracuje kilka osób. Stanowiska poszczególnych pracowników są czytelnie opisane, co znacznie ułatwia klientowi odszukanie konkretnego działu. Jedyny mankament to małe pomieszczenie biura obsługi klienta. Byłam tam w dniu, kiedy mnóstwo ludzi wpłacało pieniądze do kasy i ogromna kolejka wręcz przeszkadzała w dotarciu do konkretnego pracownika, nie mówiąc o spokojnej rozmowie w takich warunkach. Mimo to pracownicy starają się być grzeczni i uprzejmi, chętnie udzielając informacji. Mój kontakt z PZU raczej ogranicza się do spotkań z agentem, z którym załatwiam wszelkie formalności dotyczące głównie ubezpieczenia mieszkania i samochodu. Ale muszę przyznać, że jestem zadowolona z jego usług i podziwiam kompetencje. Kilkakrotnie otrzymywałam odszkodowania i nigdy nie czekałam dłużej jak dwa tygodnie.
Oddział PZU SA w Gostyniu jest nieduży. W biurze obsługi klienta pracuje kilka osób, które są miłe, uprzejme i chętnie udzielą potrzebnych informacji. Jedynym mankamentem jest konieczność (niekiedy) oczekiwania w kolejce do kasy co, z uwagi na małe pomieszczenie, bywa uciążliwe zarówno dla klientów jak i dla pracowników placówki. Z usług PZU SA korzystamy ja i moi rodzice od wielu lat. Ubezpieczamy: samochód, mieszkanie i swoje życie. W tym okresie wielokrotnie zdarzały mi się zalania mieszkania. Inspektor PZU stawał wtedy zawsze na wysokości zadania. W ciągu zaledwie 2-3 dni zostały oszacowane straty, a w ciągu 2-3 tygodni otrzymywałam odszkodowanie, stosowne do poniesionych strat. Jako wieloletni klienci korzystamy z różnych zniżek i promocji. Otrzymuję również na bieżąco pisemne informacje o nowych ofertach. Uważam, że jest to firma ciesząca się dużym zaufaniem klientów, dlatego też zastanawiam się nad podjęciem z nią współpracy w charakterze agenta. Moje doświadczenia dotyczące PZU SA są bardzo pozytywne, profesjonalizm z najwyższej półki. Polecam wszystkim klientom i zachęcam do odwiedzania strony internetowej tej firmy, można tam znaleźć wszystkie niezbędne informacje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.