Opinia użytkownika: Krystyna_30
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Nasza gostyńska placówka nie jest zbyt duża. W biurze obsługi klienta pracuje kilka osób. Stanowiska poszczególnych pracowników są czytelnie opisane, co znacznie ułatwia klientowi odszukanie konkretnego działu. Jedyny mankament to małe pomieszczenie biura obsługi klienta. Byłam tam w dniu, kiedy mnóstwo ludzi wpłacało pieniądze do kasy i ogromna kolejka wręcz przeszkadzała w dotarciu do konkretnego pracownika, nie mówiąc o spokojnej rozmowie w takich warunkach. Mimo to pracownicy starają się być grzeczni i uprzejmi, chętnie udzielając informacji. Mój kontakt z PZU raczej ogranicza się do spotkań z agentem, z którym załatwiam wszelkie formalności dotyczące głównie ubezpieczenia mieszkania i samochodu. Ale muszę przyznać, że jestem zadowolona z jego usług i podziwiam kompetencje. Kilkakrotnie otrzymywałam odszkodowania i nigdy nie czekałam dłużej jak dwa tygodnie.