W sklepie czysto, na stanowiskach porządek. Palety nie stoją rozrzucone samotnie po sklepie, tylko zawsze jest przy nich pracownik. Panie pomocne, wskazują gdzie szukać produktów. Niestety ilość czynnych kas i kasy samoobsługowe to porażka, duża kolejka potrafiła się rozładować zanim zwolniło się miejsce przy kasie samoobsługowej - sam pomysł bardzo nieudany. Równocześnie kasowanie i pakowanie do własnych siatek wydłuża proces i obsługa upominająca, żeby nie wrzucać 3 różnych pączków do jednego opakowania - nie ekologiczne i niegrzeczne. Produkt na pierwszy rzut oka różnią się wyraźnie, a system jest samoobsługi jest wadliwy, niewygodny, powolny. Naganianie klientów jak bydła aby sami się obsługiwali też niestosowne. Mały bałagan w cenach, parę produktów kupiłam przez to drożej niż mówiła etykieta przy produkcie na półce.
Za dużo stolików za mało miejsca dla siedzących przy nich. Kelnerka obsługująca stoliki "chodzi po ludziach". Stoliku nie są myty tylko spryskiwane "jakimś środkiem" i przecierane w efekcie się kleją i są w dalszym ciągu brudne. Lokal ma bardzo złą wentylacje. Pomimo otwarcia wszystkich okien i drzwi jest bardzo duszno nawet przy niewielkiej ilości gości. Sztućce polerowane brudną szmatką - wyraźne ślady. Dania drogie, kelnerki nie potrafią objaśnić co wchodzi w skład potraw np. "Czy sałatka jest doprawiana solą?"
Jakość warzyw i owoców często zostawia wiele do życzenia - psujące się warzywa i owoce, gnijące liście, które klienci oberwali porozrzucane w różnych miejscach na stoisku, siatki z ziemniakami pomieszane z siatkami z cebulą. W pudełkach z jabłkami ułożonych jedno na drugim pojedyncze jabłka. W różnych częściach sklepu porozstawiane "przeszkody" - palety z towarem, który czeka na wyłożenie na półki. Palety są czasem zastępowane inne opakowaniami do transportu, ale jeszcze nigdy nie było tak aby można było swobodnie przejechać przez sklep z wózkiem. I nie jest to jedna paleta, którą ktoś właśnie rozładowuje, tylko kilka losowo rozrzuconych i utrudniających dostęp do innych towarów. Brak cen przy towarach. Regularnie brakuje etykiet z cenami, albo są zasłonięte przez inne towary .Obsługa jest zawsze miła i pomocna w odnalezieniu potrzebnego towaru, jednak bieganie z produktami do kasy z prośbą o opadnie ceny widać, że jest uciążliwe dla kasjerki(pomimo, że Panie zawsze są miłe), osób czekających w kolejce oraz samego klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.