Przybycie na stacje: pogoda deszczowa
Teren stacji:
-uporządkowany
-trawa skoszona
-brak nowych rozlewisk
-ceny widoczne
-sprzęt przeciw pożarowy dostępny
-czytelne wszystkie informacje reklamowe, jak i na banerach
Punkt serwisowy:
-brak rękawic foliowych (dla klientów)
-nie wymieniona woda w myjakach (mała zawartośc wody w wiadrze)
-pistolet jak i dystrybutory brudne(tłuste plamy); mokre od deszczu
-kosze na śmieci wypełnione 3/4
Obsługa:
-personel ubrany zgodnie ze standartami
-personel posiada plakietki z imionami
-obsłużony od razu; brak kolejki
-brak powitania, sam pierwszy mówię: Dzień Dobry (jest uzyskana odpowiedź)
-brak kontaktu zwrokowego
-przeczytanie kwoty za ile tankowałem, z jakiego stanowiska
-wydanie reszty, powiedzenie do widzenia (brak zapytania o program lojalnościowy Vitay, nie został polecony żaden dodatkowy produkt, nie został wydany paragon)
Sklep:
- ekspozycja czytelna
- utrzymany porządek, biorąc pod uwagę fakt, iż pogoda jest deszczowa
Toaleta:
-brak dostępu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.