Personel uśmiechnięty, miły, znakomita obsługa klienta tzn. dzień dobry, dowidzenia, propozycja rabatu i dodatkowego produktu promocyjnego oraz oferta pomocy przy pakowaniu zakupów. Transakcja przebiegła sprawnie i szybko. W sklepie dużo towaru ładnie ustawionego etykietą do klienta, każdy towar oznaczony ceną. Wizerunek psuła bardzo brudna podłoga, brak siatek jednorazowych przy pieczywie i warzywach oraz brak sprawnego oświetlenia wewnątrz sklepu.
Poza "dzień dobry" i "dowidzenia" personel nie zna podstawowych zasad obsługi klienta, nie zapytano mnie o to czy zbieram punkty Smart, brak informacji na temat nowych promocji, brak oferty dodatkowego produktu czy usługi (zarówno przy kasie, jak i na podjeździe przy dystrybutorze). W sklepie ogólny nieład, braki towarowe, brak cen, rozlana kawa na stoliku itp. Jedynie toaleta była zadbana i czysta - widać, że kontrolowana co pewien czas przez pracowników. Plusem były czyste pistolety przy dystrybutorach, co się rzadko zdarza na stacjach paliwowych i na co klienci często zwracają uwagę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.