Chciałem zakupić zlewozmywak kuchenny. Pan z obsługi podszedł do mnie i rozpoczął rozmowę. Po kilku pytaniach uzyskał wiedzę na temat moich potrzeb i zaproponował mi zlewozmywak, który mi odpowiadał. Przedstawił mi wszystkie jego zalety i przekonał, że jest to dobry wybór. Niestety zlewozmywaka nie było na stanie ale mogłem zamówić z innego sklepu i odebrać w terminie późniejszym co uczyniłem. Pan był miły, uprzejmy i wykazał się fachową wiedzą.
Rozpocząłem kampanię reklamową google adwords. Założyłem i zasiliłem konto oraz stworzyłam kampanię reklamową. Wysłałem email z zapytaniem. W odpowiedzi otrzymałem telefon. Podczas rozmowy konsultantka w rzeczowy sposób odpowiedziała mi na moje zapytanie. Dodatkowo udzieliła mi istotnych rad i pomocy odnośnie działań w ramach google adwors, przeprowadziła mnie przez dalsze procedury, oraz zasugerował korzystniejsze z mojego (czyli klienta) punktu widzenia wykorzystanie moich środków na koncie. Wszystko to zrobiła z własnej inicjatywy, a nie na moją prośbę. Oceniam maksymalnie pozytywnie, oby wszystkie działy obsługi klienta tak funkcjonowały.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.