Opinie użytkownika (2)

Dnia 1 lutego...
Dnia 1 lutego 2012 r. odbyłem wizytę w jednym z salonów obuwniczych CCC. Przed wejściem do sklepu przyjrzałem się witrynie sklepowej, która wyglądała estetycznie i była utrzymana w należytej czystości. Również pozostała przestrzeń sklepowa, tj. podłoga, regały obuwnicze nie pozostawiała nic do zarzucenia pod względem czystości. Oferta cenowa poszczególnych produktów była bardzo wyraźnie oznaczona, bez problemu odnalazłem ceny promocyjne. Po zapoznaniu się z oferowanym obuwiem poprosiłem przechodzącą pracownicę o pomoc w wyborze odpowiedniego dla mnie obuwia sportowego. Pracownica w uprzejmy sposób zbadała moje oczekiwania, pytając m.in. o kolor obuwia, rozmiar i jego przeznaczenie. Po otrzymaniu kilku zaproponowanych modeli, pracownica wskazała mi miejsce, gdzie mogę je przymierzyć. Mogę stwierdzić, że otrzymana pomoc z pewnością przyczyniła się do szybkiego wyboru pożądanego produktu. Obsługująca mnie pracownica była niezwykle uprzejma i przez cały czas mogłem liczyć na jej pomoc i dobrą radę. Z pewnością wrócę do tego salonu.

Konrad_191

02.02.2012

CCC

Placówka

Szczecin, al. Niepodległości 36

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym odwiedziłem sklep Biedronka. Przed wejściem do sklepów zapoznałem się z aktualna ofertą promocyjną umieszczoną w gablotach, która okazała się bardzo pomocna w wyborze odpowiednich produktów. Po czym udałem się do sklepu. Rozpocząłem poszukiwania wybranych produktów. Poszczególne towary były ułożone tematycznie, bez problemów więc odnalazłem najbardziej mnie interesujące kategorie, a więc warzywa i nabiał. Stanowisko warzywne było bardzo estetyczne i schludne. Co prawda gdzie niegdzie na podłodze można było dostrzec małe fragmenty warzyw, lecz świeżość produktów, estetyczna ich ekspozycja przyćmiły to niedociągnięcie. Następnie udałem się do stanowiska nabiałowego celem znalezienie margaryny i jogurtów. Bez problemu odnalazłem ulubione jogurty, lecz na podłodze poniżej regałów, dostrzegłem inny rozlany jogurt, na regałach zaś znajdowały się puste kartony po produktach. Ponieważ miałam problem ze znalezieniem margaryny. Poprosiłem przechodzące pracownicę by pomogła mi je odnaleźć. Uprzejmie udzieliła mi ona pomocy. Następnie udałem się do kasy by zapłacić za wybrane produkty. Nie stałem w zbyt długiej kolejce. Pani przy kasie uprzejmie mnie przywitała.

Konrad_191

16.01.2012

Biedronka

Placówka

Olsztyn, Iwaszkiewicza 22a

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi