Chciałbym zamieścić krótką notatkę pochwalną na część mojego ulubionego bistro, czyli Bordo na Chmielnej. Ilekroć czuję się głodny, bądź spragniony symatycznych chwil w miły lokalu, udaję się sam lub z żoną do małej i przytulnej knajpki na rogu, by po raz kolejny spróbowac przepysznej pizzy (jednej z bardzo wielu w menu), musu pomidorowego czy pysznej kawy, które w szybki, profesjonalny i sympatyczny sposób serwuje obsługa Bordo. Do tego cena zupełnie nieadekwatna (na ogromy plus rzecz jasna) do jakości posiłkó, bo niegdzie w okolicy nie da się tak dobrze i niedrogo zjeść.
Z czystym sumieniem gorąco polecam!
Zgłaszałem pracownikowi infolinii nieuzasadnione pobranie z mojego konta prowizji z tytułu wypłaty w bankomacie, która to prowizja pobrana być nie powinna (wypąłty w bankomatach Euronet sa darmowe). Jak sie dowiedziałem od pracownika, nie wszystkie bankomaty Euronetu oferują możliwość bezpłatnej wypłaty - a ich listę można znaleźć na stronie banku (tak jakby użytkownik karty przed każda wypłata sprawdzał na mapie czy przypadkiem bankomat jest bezpłatny). Jak się jednak okazało, pracownik infolinii, mimo podania mu dokąłdnej lokalizacji bankomatu, stwierdził, że bankomat nie należał do bezpłatnych (mimo, iż znajdował się w spisie co oznaczało, że bezpłatny owszem był).
W związku z tym zgłosiłem reklamację z prośbą o odzyskanie bezprawnie pobranych środków. Jak się okazalo, odzyskanie 5 PLN (słownie pięciu złotych) trwało aż trzy tygodnie.
No cóż, kiedy to ja zalegam bankowi z choćby niewielką spłatą, dział windykacji odzywa się z żdaniem zwrotu już na drugi dzień...
Witam, na wstępie chciałabym podziękować za wyrażenie opinii o mBanku. Chcę także przeprosić Pana za opisane niedogodności związane z niesłusznie pobraną opłatą. Zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat mBanku prowizja od wypłaty gotówki na terenie Polski nie jest pobierana w bankomatach Sieci Euronet, Cash4You, eCard oraz Banku Zachodniego WBK S.A. Lista bankomatów wskazanych sieci dostępna jest na stronach internetowych mBanku http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/index.html oraz u Operatorów mLinii. Jeżeli wskazany bankomat znajduje się na liście, a pomimo tego opłata została pobrana, to wówczas należy złożyć reklamację. Czas na rozwiązanie reklamacji przez Bank to 30 dni. Dziękuję za wyrażenie swojej opinii zachęcam do dalszego korzystania z bezpłatnych wypłat gotówki w ponad 4 400 bankomatach w kraju. Przypominam, iż pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Agnieszka Samuła- Miszczak mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.