Opinia użytkownika: Konrad_180
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Zgłaszałem pracownikowi infolinii nieuzasadnione pobranie z mojego konta prowizji z tytułu wypłaty w bankomacie, która to prowizja pobrana być nie powinna (wypąłty w bankomatach Euronet sa darmowe). Jak sie dowiedziałem od pracownika, nie wszystkie bankomaty Euronetu oferują możliwość bezpłatnej wypłaty - a ich listę można znaleźć na stronie banku (tak jakby użytkownik karty przed każda wypłata sprawdzał na mapie czy przypadkiem bankomat jest bezpłatny). Jak się jednak okazało, pracownik infolinii, mimo podania mu dokąłdnej lokalizacji bankomatu, stwierdził, że bankomat nie należał do bezpłatnych (mimo, iż znajdował się w spisie co oznaczało, że bezpłatny owszem był). W związku z tym zgłosiłem reklamację z prośbą o odzyskanie bezprawnie pobranych środków. Jak się okazalo, odzyskanie 5 PLN (słownie pięciu złotych) trwało aż trzy tygodnie. No cóż, kiedy to ja zalegam bankowi z choćby niewielką spłatą, dział windykacji odzywa się z żdaniem zwrotu już na drugi dzień...