Opinie użytkownika (4)

Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu regularnie korzystam z naszych polskich kolei, oczywiście jeżeli chodzi o podstawowe informacja, takie jak czystość, obsługa konduktorska jest wszystko w jak najlepszym porządku. Natomiast jeżeli chodzi o regularność opóźnień dalej nie widać większych zmian, już niejednokrotnie odwoływałem cały przejazd, że względu na opóźnienie ponad 2 godzin. Jeżeli chodzi o częstotliwość tych spóźnień firma zdecydowanie zasługuje na 3 gwiazdki, natomiast od października pojawiło się na tyle dużo zniżek na przejazdy, że zdecydowanie wykupili u mnie kolejne pół gwiazdki! ;-)

Klient_xlMm2

06.11.2025

PKP Intercity

Placówka

Warszawa, Kijowska 16

Nie zgadzam się (0)
Niesamowite miejsce, idealne...
Niesamowite miejsce, idealne na randkę, ale również spokojny wieczór w gronie najbliższych, wybór win olbrzymi, a kelnerzy z pełną wiedzą o produktach z którymi mają na codzień do czynienia. Zdając się w pełni na kelnera w doborze wina do posiłku, można poznać pełniejsze drugie dno potrawy. Klimat, wystrój i odpowiednio przygotowany personel wraz ze stale zmiennym i dostosowanymi menu tworzą to miejsce zdecydowanie wyjątkowym.

Klient_xlMm2

06.11.2025

Wine Bar Mielżyński

Placówka

Warszawa, Burakowska 5/7

Nie zgadzam się (0)
Obsługa i infolinii...
Obsługa i infolinii w porównaniu do innych śmierdzi dosłownie błyskawiczna. Zasady weryfikacji ustalone z myślą o Kliencie oraz zgodne z zachowaniem bezpieczeństwa tak samo właściciela usług jaki i użytkownika. Sprawa z którą dzwoniłem rozwiązana jednym telefonem, bez zbędnego przełączania po różnych działach!!

Klient_xlMm2

06.11.2025

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa i infolinii...
Obsługa i infolinii w porównaniu do innych śmierdzi dosłownie błyskawiczna. Zasady weryfikacji ustalone z myślą o Kliencie oraz zgodne z zachowaniem bezpieczeństwa tak samo właściciela usług jaki i użytkownika. Sprawa z którą dzwoniłem rozwiązana jednym telefonem, bez zbędnego przełączania po różnych działach!!

Klient_xlMm2

06.11.2025

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)