Chętnie kupuje Kawę na Stacjach Orlen, ale na tej stacji jednego razu zdarzyła mi się sytuacja, gdzie kawa spamowała jakby był w środku jakaś substancja czyszcząca, nie wnikam ale wydaje mi się że ekspres był źle wypłukany po umyciu , było to wcześnie rano i byłem jedynym klientem, niestety nie wróciłem się na stacje bo kawę spróbowałem dopiero w samochodzie a byłem już na autostradzie, ale taka sytuacja nie powinna mieć nigdy miejsca
Obsługa stacji jest na wysokim poziomie, przywitanie i pożegnanie klienta z szerokim uśmiechem, propozycje dodatkowych produktów w promocji, bardzo dobre kompetencje pracowników, gotowi z chęcią udzielić pomocy klientowi
Stacja bardzo czysta, w toaletach przyjemny zapach
Asortyment szeroki wybór, bardzo dobrze oznaczone aktualne promocje i etykiety cenowe, bardzo dobra aromatyczna kawa.
Panie z obsługi nigdy nie zachwycają swoim zachowaniem względem klienta, może jest to spowodowane przepracowaniem, ale obsługa klienta przez personel sklepu nie zachęca do powtórnego przyjścia : brak pożegnania klienta, nie oferują żadnych dodatkowych produktów klientowi, wyraz twarzy nieprzyjemny.
Sklep: towar chaotycznie ułożony, duże braki w etykietach cenowych, brudna podłoga, mało przestrzeni na poruszanie klienta po sklepie utrudnia to zakupy w szczególności gdy klienta porusza się wózkiem zakupowym
Zatowarowanie i promocje: bardzo szeroki wybór towaru ale chaotycznie oznaczone promocje, bark cen albo cenowki promocyjne przy innym towarze
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.