Punkt Vectra w Ostródzie posiada przeciętną obsługę klienta. Pan pracujący na stanowisku obsługi jest niezbyt pomocny przy wyborze pakietu i podsuwa tylko gotowe oferty z ulotki nie próbując zachęcić do kupna ofert. Wydaje się nawet znudzony daną pracą. Co do usług świadczonych przez samego operatora uważam, iż są na zadowalającym poziomie choć braki w dostawie usług mogłyby zdarzać się znacznie rzadziej.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy jednocześnie przepraszamy, że jakość obsługi w Lokalnej Placówce nie spełniła Twoich oczekiwań. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby stale podnosić standardy obsługi. Zależy nam na zweryfikowaniu opisywanych przez Ciebie braków w dostępie do usługi i ostatecznego ich wyeliminowania. W tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowym opisem zauważonych nieprawidłowości na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl.
Zakupy w tej...
Zakupy w tej aptece są zawsze szybkie i bardzo przyjemne. Personel na najwyższym stopniu zaangażowania obsługuje petentów. Wszystko przebiega szybko i sprawne na ilość otwartych okienek kasowych. Personel uśmiechnięty i bardzo miły. Polecam
Obsługa zareagowała widząc, że nie mogę znaleźć towaru. Dodatkowa zaoferowana pomoc w znalezieniu reszty produktów.
Panie miłe, uśmiechnięte chętne do pomocy.
Brak etykiet przy niektórych produktach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.