Duży wybór asortymentu przez ubrania meskie, damskie, dziecięce, dodatki, prezenty po akcesoria domowe. Można dostać markowe rzeczy po obniżonych cenach. Minusem jest to, że sklep jest duży powierzchniowo, pełno jest rzeczy, które klient musi przeszukać by znaleźć coś co go interesuje. Często jest po 1 rozmiarze danego towaru, bałagan w alejkach i duża ilość ludzi - szczególnie w weekendy i w sezonie szczytu typu święta nie da się spokojnie przejść, tłum ludzi. Sklep budzi wrażenie "lepszego second-hand'u"
Moje doświadczenia z siecią sklepów żabka oceniam na 3,5 gwiazdki. Całokształt idei otwarcia w święta i niedzielę, mi jako klientowi bardzo odpowiada. Daje możliwość zakupów, kiedy inne sklepy są zamknięte - duży plus za to i przewaga nad konkurencją. 1,5 gwiazdki odebrałam za czystość sali sprzedaży oraz standardy obsługi, które przez sieć powinny być kontrolowane bardziej - nie chodzi mi jako klientowi o recytowanie schematycznych formułek, raczej o kompetencje miękkie kasjerów, ich podejście do klienta i brak jakiegokolwiek optymizmu, zachęcającego do powrotu do właśnie tego sklepu.
Super miejsce na odpoczynek na trasie, pyszna kawa i rozwinięty kącik z jedzeniem. Niestety zawyżanie cen nie robi koncernowi na plus. 3,5 gwiazdki za smaczną przerwę podczas jazdy!
Duży wybór asortymentu przez ubrania meskie, damskie, dziecięce, dodatki, prezenty po akcesoria domowe. Można dostać markowe rzeczy po obniżonych cenach. Minusem jest to, że sklep jest duży powierzchniowo, pełno jest rzeczy, które klient musi przeszukać by znaleźć coś co go interesuje. Często jest po 1 rozmiarze danego towaru, bałagan w alejkach i duża ilość ludzi - szczególnie w weekendy i w sezonie szczytu typu święta nie da się spokojnie przejść, tłum ludzi. Sklep budzi wrażenie "lepszego second-hand'u".
Moje doświadczenia z siecią sklepów żabka oceniam na 3,5 gwiazdki. Całokształt idei otwarcia w święta i niedzielę, mi jako klientowi bardzo odpowiada. Daje możliwość zakupów, kiedy inne sklepy są zamknięte - duży plus za to i przewaga nad konkurencją. 1,5 gwiazdki odebrałam za czystość sali sprzedaży oraz standardy obsługi, które przez sieć powinny być kontrolowane bardziej - nie chodzi mi jako klientowi o recytowanie schematycznych formułek, raczej o kompetencje miękkie kasjerów, ich podejście do klienta i brak jakiegokolwiek optymizmu, zachęcającego do powrotu do właśnie tego sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.