Super takiej obsługi gratuluję , jedna Pani zaprasza do dezynfekcji rąk,druga Pani obrażana na cały świat prosi o nałożenie maseczki na nos,trzecia Pani biega od kabiny do kabiny dezynfekuje kabiny, a pytając czwarta Panią przy kasie ,czy zwracany przeze mnie towar,zakupiony w sklepie internetowym jest dostępny w sklepie stacjonarnym , z łaski odpowiada ,że mam iść na dział zapytać. I wszystko rozumiem takie mamy czasy ,że żyjemy w dobie koronawirusa ,ale gdzie podział sie ten miły personel w poznańskim sklepie ,odnoszę wrażenie ,że personel jest obrażony na klienta, porażka,nie lubię już tam chodzić na zakupy.
Nieuczciwa instytucja, dotychczas można było za 50zl upoważnic na jednym wniosku 4 członków rodziny do odbioru listu poleconego, dziś na poczcie dowiedzieliśmy się że są nowe wnioski i można wpisać tylko jedna osobę, oczywiście kwota pozostała ta sama. Czy może na Poczcie Polskiej też zbieracie na 500+??? (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.