Spotkałam się niestety z niezadowalającą obsługą. Chciałam skorzystać z możliwości pozostawienia paczki w punkcie DHL w Żabce, lecz Pani sprzedająca nie była z tego faktu zadowolona. Zachowywała się obcesowo, wyrażając na głos swoje zdanie - wg niej w sklepie jest za mało miejsca na paczki. Po moim zwróceniu uwagi, że Żabka świadczy taką usługę i nie jest to moja wina, Pani sprzedająca rzuciła moją paczką na podłogę i popchnęła ją stopą. Jej nieprzyjemne podejście pozostawiło na mnie bardzo złe wrażenie i skutecznie zniechęciło mnie do ponownych zakupów w tym sklepie. Tego typu obsługa jest nie do przyjęcia, zwłaszcza że Żabki mamy obecnie na każdym kroku.
Odwiedziłam sklep Rossmann w Gdyni Grabówek. Po tej wizycie mogę stwierdzić, że placówka jest dobrze i przejrzyście zorganizowana, co ułatwia sprawne zakupy. Było również czysto. Pani sprzedająca była gotowa do pomocy i chętnie udzieliła mi informacji na temat poszukiwanego produktu. Wadą było jednak dość długie oczekiwanie przy jedynej otwartej kasie w godzinach szczytu. Kasa samoobsługowa nie działała tego dnia. Zostałam obsłużona po ok. 15 minutach, za co zostałam przeproszona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.