Opinie użytkownika (3)

Nie wszyscy jeżdżą...
Nie wszyscy jeżdżą samochodami , a nawet jeśli je mają to nie zawsze mogą nimi wybrać się zwłaszcza w dłuższą podróż. W naszych czasach przemieszczanie się nie powinno sprawiać problemów. Jednak jest sporo miejsc, gdzie autobusy nie jeżdżą wcale lub jeżdżą w takich porach, że np. nie ma szans na dojazd do pracy w innej miejscowości. PKS wciąż zaskakuje, jakby czas się zatrzymał. Autobusy są różne, ale niektóre naprawdę przypominają odległe czasy. Brzydkie, odrapane, potargane siedzenia, rzadkie kursy lub ich całkowity brak. Oto rzeczywistość. Dodatkowo okres pandemii spowodował nie ograniczenie, ale całkowite zawieszenie kursów na 2 miesiące. Dzwoniąc do sekretariatu firmy nie uzyska się żadnych informacji. Pani odsyła na stronę internetową,. Kierowcy są bardzo różni, zależy na jakiego się trafi. Jak ma się pecha to można być skrzyczanym za to, że... stoi się w niewłaściwym miejscu, albo wysiada nie tymi drzwiami co trzeba. No cóż, ludzie się słuchają, bo czym będą jeździć?

Klient_r1i2

23.05.2020

PKS Jarosław

Placówka

Jarosław, ul. Przemysłowa 15

Nie zgadzam się (0)
Vivus ma popularne...
Vivus ma popularne reklamy w mediach i jest chyba dość popularny wśród klientów. Trzeba przyznać, że otrzymanie pożyczki w tej firmie odbywa się bardzo szybko. Korzystne jest także to, że firma oferuje promocje i rabaty dla stałych klientów, a nie tylko dla nowych. Problemem jednak jest kontakt telefoniczny. Gdy doradcy dzwonią z nową ofertą klient czuje się zagadany. Zwykle na siłę próbują przekonać do skorzystania z nowej promocji, rabatu, czy okazji, która jest jedyna i niepowtarzalna. Potrafią od razu nawet doradzić na co te pieniądze mogą się Klientowi przydać i jak je zagospodarować. Dla mnie to bardzo uciążliwe i zniechęcające.

Klient_r1i2

23.05.2020

vivus.pl

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
MBank umożliwia swoim...
MBank umożliwia swoim klientom przede wszystkim za pośrednictwem internetu dokonywanie wielu operacji finansowych. To duże ułatwienie, a w dzisiejszych czasach komfort korzystania z wszelkich usług. Dostępna jest tez infolinia i chat z doradcami. Klient może dzwonić, ale też może otrzymuje od banku informacje w różnej formie, np. smsa, maila. Kontakty są rzeczowe, informacje jasne i konkretne. Wszelkie usługi można załatwić telefonicznie lub za pośrednictwem internetu, choć klient musi także wybrać sobie placówkę banku, w której np. podpisze dokumenty. Rozmowy są profesjonalne, nie ma nagabywania i namawiania klienta godzinami, wciskania mu wbrew jego woli nowej oferty. W razie problemów można zawsze zadzwonić, a doradca jest w stanie nawet przez telefon pomóc w wypełnianiu wniosku, czy rozwiązaniu sprawy. Klienci logując się na swoje konto, maja czytelne informacje o ofertach, z których mogą skorzystać, dostosowanych do własnych możliwości i rodzaju konta. według mnie to jeden z najlepszych banków w zakresie kontaktu z klientem i funkcjonalności.

Klient_r1i2

23.05.2020

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi