Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_r1i2

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: MBank umożliwia swoim klientom przede wszystkim za pośrednictwem internetu dokonywanie wielu operacji finansowych. To duże ułatwienie, a w dzisiejszych czasach komfort korzystania z wszelkich usług. Dostępna jest tez infolinia i chat z doradcami. Klient może dzwonić, ale też może otrzymuje od banku informacje w różnej formie, np. smsa, maila. Kontakty są rzeczowe, informacje jasne i konkretne. Wszelkie usługi można załatwić telefonicznie lub za pośrednictwem internetu, choć klient musi także wybrać sobie placówkę banku, w której np. podpisze dokumenty. Rozmowy są profesjonalne, nie ma nagabywania i namawiania klienta godzinami, wciskania mu wbrew jego woli nowej oferty. W razie problemów można zawsze zadzwonić, a doradca jest w stanie nawet przez telefon pomóc w wypełnianiu wniosku, czy rozwiązaniu sprawy. Klienci logując się na swoje konto, maja czytelne informacje o ofertach, z których mogą skorzystać, dostosowanych do własnych możliwości i rodzaju konta. według mnie to jeden z najlepszych banków w zakresie kontaktu z klientem i funkcjonalności.