Po wejściu do banku, powitała mnie Pani z uprzejmym zapytaniem: "w czym mogę Pani pomóc". Jej zadaniem było zweryfikowanie czy sprawa z, którą przychodzę jest możliwa do rozwiązania bez spotkania z konsultantem. Czułam się zadbanym klientem. Podczas gdy jednak musiałam poczekać na dłuższą rozmowę, zaproponowała mi coś do picia.
Po około 10 minutach oczekiwania, zostałam zaproszona do stanowiska aby porozmawiać z pracownikiem banku.
Pani po krótkim wysłuchaniu mojego problemu od razu przeszła do przekazania mi w sposób zwięzły i konkretny informacji jakich oczekiwałam. Pani była bardzo uprzejma i w pełni zaspokoiła moją potrzebę. Polecam jakość obsługi w tej placówce bankowej.
Cieszymy się, że udało Ci się uzyskać wszystkie potrzebne informacje u naszego doradcy :) Zapraszamy częściej, a jeśli nie będzie nas w pobliżu zawsze możesz liczyć na wsparcie w innych kanałach kontaktu: https://www.mbank.pl/kontakt/oferta-indywidualna/
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.