Odwiedzam ten market regularnie, niestety ostatnio jest on ciągle zastawiony paletami, ciężko dostać się do towaru, który nas interesuje. Podłoga już przy samym wejściu klei się do butów. Warzywa nieprzebrane, zgniłe na strefie promocyjnej. Palety z towarem chłodniczym stoją na sklepie i nie widać, by ktoś je wykładał. Niestety otwarta tylko jedna kasa, przy kasach samoobsługowych też nikt nie pomaga. To wszystko wydłuża robienie zakupów. Obsługa miła jak zawsze, ale chyba jest ich zbyt mało.
Dwa dni temu otrzymałam awizo, udałam się po odbiór mojej paczki. Na zewnątrz kolejka 10 osób, w środku brak płynu do dezynfekcji, Pani obsługująca bez maseczki. Na moje "dzień dobry" niestety nie otrzymałam odpowiedzi. Pracownica miała problem ze znalezieniem mojej paczki i była niemiła mówiąc, że to moja wina, bo powinnam ją odebrać szybciej. W pomieszczeniu panuje chaos totalny, a paczki leżą na podłodze, która na czystą nie wygląda. Po powrocie do domu okazało się, że ramki, które zamówiłam są potłuczone. Chyba już nigdy nie skorzystam z Poczty Polskiej. Szczerze odradzam, szkoda czasu i pieniędzy.
Udałam się do placówki w celu przedłużenia umowy, abonamentu na telefon komórkowy. Chciałam tylko podpisać kolejną, ale bardzo miła Pani, która mnie obsługiwała zaproponowała mi nową ofertę. W ramach niej otrzymałam nowy telefon za 1 zł, a miesięczny koszt abonamentu nie uległ zmianie. Byłam bardzo zaskoczona tak dużą kompetencją osoby, która mnie obsługiwała. Cały proces nie trwał dłużej niż pół godziny, w tym czasie mogłam obejrzeć różne telefony komórkowe i zapoznać się z ich specyfikacją. Bardzo spodobał mi się wystrój salonu, widać, że obsługa dba o porządek. Polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.