Sklep był czysty, towar równo ułożony, przejścia między alejkami nie były niczym zastawione. Wyjście ewakuacyjne było drożne. Produkty były świeże, dostępne były woreczki foliowe. Produkty zawierały oznaczenia cenowe i kraj pochodzenia.
Personel znał lokalizacje danego produktu.
Przy kasach znajdowały się reklamówki i kosze na zakupy, dostępne były foldery i gazetki.
Kasjer mnie powitał i pożegnał. Wizyta przebiegła prawidłowo.
W aptece zostałam dobrze obsłużona. Farmaceuta doradził jaki lek zastosować na moje dolegliwości. Poinformował jak stosować, polecił dodatkowe wspomagające produkty. Zapytał czy byłam na wizycie u lekarza.
Placówka była czysta. Farmaceuta utrzymywał ze mną kontakt wzrokowy i stosował środki ostrożności obowiązujące w czasie obecnej pandemii.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.