Już przy podejściu do wyspy NeoNail zostałam serdecznie przywitana przez konsultantkę. Otrzymałam wyczerpujące odpowiedzi na pytania dotyczące zestawów startowych marki, dzięki czemu mogłam podjąć decyzję o zakupie jednego z nich. Transakcja odbyła się sprawnie, bezproblemowo. Produkty za witrynami były równo poukładane, rozmieszczone według odpowiednich kategorii. Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym sklepie, chętnie wrócę ponownie.
Po wejściu do sklepu nie potrafiłam odnaleźć interesujących mnie produktów, ze względu na olbrzymi asortyment (co jest na plus), jednakże niewłaściwie oznakowany. Aby zrobić zakupy byłam zmuszona zapytać pracownika o lokalizację większości produktów z listy zakupów. Obsługa udzieliła mi odpowiedzi, jednakże nie zaprowadziła do odpowiednich alejek w sklepie i nie wskazała poszukiwanych artykułów spożywczych. W konsekwencji straciłam cenny czas na samodzielne zakupy. Na plus, tak jak wspomniałam, jest wystarczający asortyment sklepu, dzięki czemu nie musimy wstępować do innych marketów w celu zrealizowania całej listy zakupów. Nie mam zastrzeżeń co do czystości tego miejsca. Pozytywnie oceniam również liczne kasy sklepowe, dzięki którym nie musimy czekam w długich kolejkach aby zrealizować płatność.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.