Opinia użytkownika: Klient_l2wF
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Po wejściu do sklepu nie potrafiłam odnaleźć interesujących mnie produktów, ze względu na olbrzymi asortyment (co jest na plus), jednakże niewłaściwie oznakowany. Aby zrobić zakupy byłam zmuszona zapytać pracownika o lokalizację większości produktów z listy zakupów. Obsługa udzieliła mi odpowiedzi, jednakże nie zaprowadziła do odpowiednich alejek w sklepie i nie wskazała poszukiwanych artykułów spożywczych. W konsekwencji straciłam cenny czas na samodzielne zakupy. Na plus, tak jak wspomniałam, jest wystarczający asortyment sklepu, dzięki czemu nie musimy wstępować do innych marketów w celu zrealizowania całej listy zakupów. Nie mam zastrzeżeń co do czystości tego miejsca. Pozytywnie oceniam również liczne kasy sklepowe, dzięki którym nie musimy czekam w długich kolejkach aby zrealizować płatność.