Niekompetentne osoby na infolinii, obiecują ze sprawa zostanie załatwiona pilnie, zaś mija 15 dzień złożonej reklamacji w sprawie błędu ich systemu i cisza. Obiecują ze oddzwonią tego samego dnia ale olewają klienta. Posiadam 5 numerów i internet z telewizja i zastanawiam się nad zmiana sieci z powodu bardzo złej obsługi klienta.
Zaś automat MAX potrafi zadzwonić z przypomnieniem o płatności.
Obsługa infolinii na najniższym poziomie.
Zawsze świeże warzywa i owoce. Świeżo wypiekane pieczywo, czysto i przyjemnie. Zaopatrzony bardzo dobrze mimo, iż mała powierzchnia sklepu. Obsługa miła i pomocna o każdej porze dnia. Zawsze polecają produkty z promocji lub z oferty podstawowej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.