Przez 8 dni nie miałem dostępu do internetu, Infolijia firmy Vectra SA codziennie mnie wprowadzała w błąd mówiąc, że w ciągu 24h skontaktuje się ze mną technik w celu ustalenia terminu wizyty. Codziennie dzwoniłem, codziennie to samo.. składane skargi nic nie zmieniały. Skontaktowałem się z UOKIK i poinformowałem o tym na telefonicznym centrum pomocy Vectrę. Nagle po tej informacji w ciągu 1h zadzwonił do mnie technik, że następnego dnia (8 dnia braku usług) przyjedzie naprawić internet.. Żenujące podejście do klienta, notoryczne olewanie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.