Opinie użytkownika (3)

Sam zegarek to...
Sam zegarek to tak naprawdę smart opaska dobrze wykonana, która zamiast trzymać na baterii 2 tygodnie trzyma niecały tydzień. Ponadto w trakcie biegu trener mówi na o tętnie itp, ale w języku angielskim, a nie po polsku. W dalszym ciągu zegarki nabijają drzemki co jest nie prawdą i nic w tej sprawie się nie robi. Widać duże braku co do konkurencji.

Klient_k4ES

05.05.2020

Huawei

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Odradzam zakupów w...
Odradzam zakupów w sklepie Ikea, podejście do klienta przy reklamacji - jedno słowo- skandal.

Klient_k4ES

05.05.2020

IKEA

Placówka

Bydgoszcz, skandynawska 1

Nie zgadzam się (0)
Jak zwykle Vectra...
Jak zwykle Vectra nie dotrzymała terminu świadczenia usług, trzeba dzwonić i się przypominać, skandal.

Klient_k4ES

05.05.2020

Vectra

Placówka

Piła, Dąbrowskiego 8

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, w tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi