Poziom sklepu ujawnia się najlepiej w tak niefajnych sytuacjach, jak reklamacja. Sposób (szybkość, informacja zwrotna, itp) załatwienia reklamacji jest wizytówką sklepu i klient nie będzie rozważał, czy sam sklep jako taki ma na to wpływ, czy też nie. Tak na marginesie - jeżeli nie ma wpływu, tym gorzej to o nim świadczy.
Poziom informacji o sposobie, w jaki może zostać załatwione zgłoszenie - szczątkowy. Status załatwiania reklamacji niby dostępny, ale w treści: żaden. Czas oczekiwania bardzo długi (usterka tego nie uzasadniała, produkt był ewidentnie do wymiany lub zwrotu pieniędzy). To nie wszystko, ale chyba tyle wystarczy. Opinia ma dotyczyć jakości obsługi, więc wyższej oceny absolutnie dać nie mogę i Euro AGD będę unikał.
Przetestowana przy okazji "częściowo internetowego" zakupu (wybór i zapłata przez stronę, odbiór zamówienia osobisty). Wszystko przebiegło sprawnie i szybko, książki bezpiecznie zapakowane w estetycznym pudełku zabezpieczonym przed uszkodzeniem, personel kompetentny i miły. Dobry system powiadomienia o możliwości odbioru. Tak, jak być powinno.
Przetestowana przy okazji "częściowo internetowego" zakupu (wybór i zapłata przez stronę, odbiór zamówienia osobisty). Wszystko przebiegło sprawnie i szybko, książki bezpiecznie zapakowane w estetycznym pudełku zabezpieczonym przed uszkodzeniem, personel kompetentny i miły. Dobry system powiadomienia o możliwości odbioru. Tak, jak być powinno.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.