Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_i2cs

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Poziom sklepu ujawnia się najlepiej w tak niefajnych sytuacjach, jak reklamacja. Sposób (szybkość, informacja zwrotna, itp) załatwienia reklamacji jest wizytówką sklepu i klient nie będzie rozważał, czy sam sklep jako taki ma na to wpływ, czy też nie. Tak na marginesie - jeżeli nie ma wpływu, tym gorzej to o nim świadczy. Poziom informacji o sposobie, w jaki może zostać załatwione zgłoszenie - szczątkowy. Status załatwiania reklamacji niby dostępny, ale w treści: żaden. Czas oczekiwania bardzo długi (usterka tego nie uzasadniała, produkt był ewidentnie do wymiany lub zwrotu pieniędzy). To nie wszystko, ale chyba tyle wystarczy. Opinia ma dotyczyć jakości obsługi, więc wyższej oceny absolutnie dać nie mogę i Euro AGD będę unikał.