Strona przejrzysta, wiele promocji. Proces logowania, zakupu i przetworzenia płatności przebiegł sprawnie. Asortyment większy niż stacjonarnie, dostępność potrzebnych rozmiarów, korzystne promocje.
Brak pracownika na sklepie, który mógłby doradzić/pomóc. Dwie pracujące Panie na kasie. Sklep utrzymany w wysokim standardzie, towar równo i schludnie wyłożony. Czas oczekiwania w kolejce bardzo długi. Panie na kasie (Marta i Monika) uprzejme, Monika doradziła zakup karty podarunkowej jako prezent urodzinowy. Szeroki wybór asortymentu.
Jakość obsługi na najwyższym poziomie, pracownik wykładający towar (Tomasz) schludny, ubrany zgodnie ze standardami (buty ochronne, t-shirt firmowy), zapytany o miejsce, w którym można znaleźć kozi ser jasno i klarownie wskazał drogę. Kasjerka Aneta - uprzejma, również ubrana zgodnie ze standardami sieciowymi zapytała o kartę stałego klienta. Jedyną wadą tej wizyty było długie oczekiwanie w kolejce, były to godziny szczytu, dodatkowy pracownik namawiał do skorzystania z kas samoobsługowych. Sklep utrzymany zgodnie ze standardami (odpowiednia ilość miejsc parkingowych, kosz na śmieci przed wejściem, dostępność wózków oraz koszyków przy wejściu).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.