Na samym początku warto wspomnieć o obsłudze sklepu, nie stoi ona na wysokim poziomie. W wielu sklepach personel niechętnie udziela pomocy i są dla nich problematyczne zwroty. Jakość ubrań pozostawia wiele do życzenia.. Materiały są cienkie i szybko ulegają zniszczeniu. Ubrania nie są warte swojej ceny. Dodatkowym minusem jest bałagan na sklepie, a w szczególności w szatniach.
Firma Play na poziomie kontaktu telefonicznego działa bez żadnych zarzutów. Obsługa klienta jest łatwo dostępna a infolinia działa sprawnie, oferując profesjonalne wsparcie i szybkie rozwiązanie problemu. Dodatkowo konsultanci są zawsze bardzo uprzejmi i posiadają wysoką kulturę osobistą. Uważam, że sprawnie funkcjonująca infolinia jest bardzo dużym plusem, szczególnie dla osób ceniących sobie wygodę i szybki dostęp do informacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.