Bardzo często brakuje dużej ilości towaru na półkach, w szczególności kanapek, czy innych przekąsek z lodówek. W miejscu gdzie stoi ekspres do kawy panuje bałagan, widać, że pracownicy nie do końca dbają o to miejsce. Podczas wielu wizyt w tym sklepie, może raz pracownica zapytała mnie o aplikację żabki, ani razu nie został polecony konkretny produkt z promocji w danym czasie.
Podczas każdej wizyty w sieci sklepów Sephora podchodzi do mnie doradca klienta i oferuje swoją pomoc. Żeby lepiej przyjrzeć się jakości obsługi klienta w tej branży, korzystam z pomocy doradcy. Zawsze otrzymuje fachową pomoc, pracownik z dużym zaangażowaniem odpowiada na wszelkie moje pytania i sam szuka ciekawych alternatyw dla wybranych przeze mnie produktów. Czuję, że rozmawiam z kimś kto zna się na produktach branży beauty i posiada duże doświadczenie w sprzedaży. Za każdym razem wychodzę zadowolona z obsługi i z nowym produktem do przetestowania
Podczas każdej wizyty w sieci sklepów Sephora podchodzi do mnie doradca klienta i oferuje swoją pomoc. Żeby lepiej przyjrzeć się jakości obsługi klienta w tej branży, korzystam z pomocy doradcy. Zawsze otrzymuje fachową pomoc, pracownik z dużym zaangażowaniem odpowiada na wszelkie moje pytania i sam szuka ciekawych alternatyw dla wybranych przeze mnie produktów. Czuję, że rozmawiam z kimś kto zna się na produktach branży beauty i posiada duże doświadczenie w sprzedaży. Za każdym razem wychodzę zadowolona z obsługi i z nowym produktem do przetestowania
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.