Opinie użytkownika (2)

Jestem bardzo rozczarowana...
Jestem bardzo rozczarowana kontaktem z nimi. Za 3 miesiące kończy mi się umowa...wydzwaniają co chwile, są bardzo natrętni. Wcale nie słuchają, mówię, że nie zależy mi na dodatkowych kanałach tylko na jak najniższej cenie, to ciągle proponują mi oferty za wyższą kasę, bo będę mieć dodatkowo 100 kanałów! Masakra

Klient_gegA

13.01.2020
Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo mile...
Jestem bardzo mile zaskoczona kontaktem z mbank poprzez infolinie. Konsultant telefoniczny rozwiał moje wątpliwości dotyczące nowego konta bankowego i dodatkowo udzielił mi cennych wskazówek jak sobie poradzić, gdy znowu będę mieć podobny problem. Pół gwiazdki odejmuje za zbyt długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Klient_gegA

13.01.2020

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi