Dałem namówić się na zmianę prędkości internetu i zaczęło się.
Pani grzecznie i w zrozumiały sposób przedstawiła ofertę, zrozumiałem i przyjąłem warunki zaakceptowałem. Niestety pojawiła się faktura na kwotę inną niż proponowana w ofercie 10% większa niż cała nowa opłata.
Zrobiłem zgłoszenie przez ebok i nic, czekam kilka dni i nic. Wracam do domu po pracy internet nie działa telefon nie działa, kolejne zgłoszenie przez ebok i nic, zero informacji o zmianie statusu, lub cokolwiek. Dzwonie na infolinię i dowiaduję się, że "na mojej ulicy jest awaria", po 30 minutach czekania " w moim mieście jest awaria". Zgłasza się doradca i mówi, że mnie nie słyszy - koniec połączenia. Po 24 godzinach wraca internet, ale parametrach zaniżonych w stosunku do zawartych w umowie.
Po 9 dniach wracają deklarowane parametry i chcą przysłać technika. Odpisuję, że technik nie jest potrzebny i dopytuję o rozliczenie zaniżonych parametrów - odpowiedzi brak.
Po 16 dniach przychodzi wyjaśnienie kwestii naliczania opłat, jest czarodziejskie słowo, zwalają winę na mityczny, nomen omen, "SYSTEM".
Nadmieniam, że to już drugie zdarzenie z firmą Vectra, gdzie próbują wyciągać drobne z kieszeni.
Poprzednim razem wyrywali po 1 zł, 2 zł co miesiąc, wyjaśnianie wymagało chyba 3 albo 4 rozmów, jakieś mityczne osoby decyzyjne itp.
Teraz była próba na dychę, ale wystarczyły tylko dwa zgłoszenia w ebok-u i jedna rozmowa na infolinii - to chyba postęp. Chyba nie o taki postęp nam wszystkim chodzi.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań. Zależy nam na zweryfikowaniu zgłaszanych nieprawidłowości. Skontaktuj się z nami na jakoscpomoc@vectra.pl wraz z podaniem danych abonenckich.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.