Opinia użytkownika: Klient_etwo
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Dałem namówić się na zmianę prędkości internetu i zaczęło się. Pani grzecznie i w zrozumiały sposób przedstawiła ofertę, zrozumiałem i przyjąłem warunki zaakceptowałem. Niestety pojawiła się faktura na kwotę inną niż proponowana w ofercie 10% większa niż cała nowa opłata. Zrobiłem zgłoszenie przez ebok i nic, czekam kilka dni i nic. Wracam do domu po pracy internet nie działa telefon nie działa, kolejne zgłoszenie przez ebok i nic, zero informacji o zmianie statusu, lub cokolwiek. Dzwonie na infolinię i dowiaduję się, że "na mojej ulicy jest awaria", po 30 minutach czekania " w moim mieście jest awaria". Zgłasza się doradca i mówi, że mnie nie słyszy - koniec połączenia. Po 24 godzinach wraca internet, ale parametrach zaniżonych w stosunku do zawartych w umowie. Po 9 dniach wracają deklarowane parametry i chcą przysłać technika. Odpisuję, że technik nie jest potrzebny i dopytuję o rozliczenie zaniżonych parametrów - odpowiedzi brak. Po 16 dniach przychodzi wyjaśnienie kwestii naliczania opłat, jest czarodziejskie słowo, zwalają winę na mityczny, nomen omen, "SYSTEM". Nadmieniam, że to już drugie zdarzenie z firmą Vectra, gdzie próbują wyciągać drobne z kieszeni. Poprzednim razem wyrywali po 1 zł, 2 zł co miesiąc, wyjaśnianie wymagało chyba 3 albo 4 rozmów, jakieś mityczne osoby decyzyjne itp. Teraz była próba na dychę, ale wystarczyły tylko dwa zgłoszenia w ebok-u i jedna rozmowa na infolinii - to chyba postęp. Chyba nie o taki postęp nam wszystkim chodzi.