Podczas wizyty w Starbucks dokonałam zakupu kawy, poprosiłam o małą ilość spienionego mleka, na co obsługa sympatycznie zareagowała z propozycją, jaki napój mogę wybrać, by spełnił moje oczekiwania. Poprosiłam o syrop karmelowy, pytając o to, czy nie jest mocno słodki, Ekspedientka zaproponowała połowę dawki, która okazała się być idealną porcją.
Kawa została przygotowana szybko, była bardzo smaczna, Obsługa lokalu była serdeczna i uśmiechnięta.
Podczas mojej wizyty, w lokalu było czysto - mimo dużego obłożenia gości.
Podczas wizyty w sklepie stacjonarnym sieci Hebe dnia 26.06.2024 około godziny 17:00, w sklepie nie było już wystawionych obowiązujących do końca dnia cenówek promocyjnych. Ceny produktów były cenami regularnymi, wprowadzając klientów w błąd.
Z uwagi na inne ceny online i inne w sklepie dokonałam zamówienia przez internet z możliwością odbioru w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienie powonno zostać skompletowane przez obsługę sklepu.
Personel sklepu nie wykazał się odpowiednią kompetencją i empatią, aby szybko i skutecznie rozwiązać problem i skompletować zamówienie. Zamiast tego, zostałem poinformowana przez pracownika, że zamówienie zostało automatycznie odesłane do magazynu (infolinia poinformowała mnie iż odrzucono je manualnie i przekierowano do magazynu) i będę musiała czekać na jego ponowne przygotowanie, mimo dostępności produktów w sklepie stacjonarnym. Dodatkowo, atmosfera w sklepie była nieprzyjazna, a obsługa zdawała się bagatelizować moje problemy, a wręcz sprawiała wrażenie zadowolenia ze swojej nieprzyjemnej postawy, co tylko pogorszyło moje doświadczenie zakupowe w tym miejscu.
Wizyta w sklepie Biedronka była doświadczeniem pełnym różnorodności towarów oraz życzliwego personelu. Niemniej jednak, alejki zatłoczone paletami utrudniały swobodny dostęp do produktów na półkach, co nieco ograniczało komfort zakupów.
Podczas wizyty przy kasie samoobsługowej wszystko przebiegło sprawnie. Podczas kontroli produktu na wagę, obsługa szybko zareagowała i potwierdziła prawidłową ilość, którą waga niepoprawnie zidentyfikowała.
Dostęp do pracowników w kwestii zapytania o towar jest łatwy i swobodny. W sklepie widoczne jest wiele osób, do których można bez problemu podejść i uzyskać potrzebne informacje.
Podczas wizyty w sklepie występował pewien dyskomfort, którym była zbyt głośną muzyka. Dla osób wrażliwych, jak na przykład osoby z autyzmem, hałas ten może powodować trudności w skupieniu i dodatkowy dyskomfort podczas zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.