Opinia użytkownika: Klient_e49O9
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Podczas wizyty w sklepie stacjonarnym sieci Hebe dnia 26.06.2024 około godziny 17:00, w sklepie nie było już wystawionych obowiązujących do końca dnia cenówek promocyjnych. Ceny produktów były cenami regularnymi, wprowadzając klientów w błąd. Z uwagi na inne ceny online i inne w sklepie dokonałam zamówienia przez internet z możliwością odbioru w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienie powonno zostać skompletowane przez obsługę sklepu. Personel sklepu nie wykazał się odpowiednią kompetencją i empatią, aby szybko i skutecznie rozwiązać problem i skompletować zamówienie. Zamiast tego, zostałem poinformowana przez pracownika, że zamówienie zostało automatycznie odesłane do magazynu (infolinia poinformowała mnie iż odrzucono je manualnie i przekierowano do magazynu) i będę musiała czekać na jego ponowne przygotowanie, mimo dostępności produktów w sklepie stacjonarnym. Dodatkowo, atmosfera w sklepie była nieprzyjazna, a obsługa zdawała się bagatelizować moje problemy, a wręcz sprawiała wrażenie zadowolenia ze swojej nieprzyjemnej postawy, co tylko pogorszyło moje doświadczenie zakupowe w tym miejscu.