Ciężko coś tam szybko i skutecznie wyjaśnić/załatwić. Sprawa z końcówki roku 2021. Musiałem kilka razy tam zachodzić bo zadzwonić do BOK się nie da. Konsultanci przez telefon mówili jedno a obsługa w BOK drugie. A najgorsze jest to że to ja musiałem dzwonić i wyjaśniać i starać się przekazać to w BOK a wg mnie to po pierwszej wizycie ktoś z BOK powinien wyjaśnić mój przypadek z centralą (czy z kim). Finalnie okazało się że Vectra miała jakieś błędy w swoim oprogramowaniu/systemie....
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.