Opinie użytkownika (1)

Ciężko coś tam...
Ciężko coś tam szybko i skutecznie wyjaśnić/załatwić. Sprawa z końcówki roku 2021. Musiałem kilka razy tam zachodzić bo zadzwonić do BOK się nie da. Konsultanci przez telefon mówili jedno a obsługa w BOK drugie. A najgorsze jest to że to ja musiałem dzwonić i wyjaśniać i starać się przekazać to w BOK a wg mnie to po pierwszej wizycie ktoś z BOK powinien wyjaśnić mój przypadek z centralą (czy z kim). Finalnie okazało się że Vectra miała jakieś błędy w swoim oprogramowaniu/systemie....

Klient_dt51

08.02.2022

Vectra

Placówka

Zabrze, Wolności 253

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi