W sklepie zawsze jest schludnie, pracownice potrafią dobrze doradzić podczas robienia zakupów, same równiej wychodzą z propozycjami produktów, które mogłyby mnie zainteresować. Generalnie nie ma się do czego przyczepić- jedynie czasami brakuje niektórych kosmetyków.
Kasjerki zawsze przypominają o skanowaiu karty z aplikacji co jest według mnie dużym plusem i często oferują ciekawe rzeczy w promocyjnych cenach. Zdecydowanym negatywem jest obsługa klienta "na sklepie", której właściwie nie ma.
Pan, który pracuje w tym punkcie nie potrafi nawiązać kontaktu z klientem. Nie przekazuje podstawowych informacji podczas obsługi, jedynie "podsuwa" kolejne dokumenty do podpisania. Odwiedziłam ten punkt z błachego powodu jakim było podpisanie umowy w związku z założeniem konta a i tak musiałam sugerować owemu Panu co powinien robić. Zostałam również poniekąd wprowadzona w błąd, ponieważ Pan twierdził, że hasłem przy pierwszym logowaniu będzie mój numer PESEL, co oczywiście okazało się nieprawdą. Mocno zaniepokoiła mnie jakość obsługi ponieważ nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji kiedy to przedmiotem sprzedaży miałby być np.: kredyt gotówkowy. Ponad to uważam, że sprzedawca posługiwał się wysoce nieodpowiednim słownictwem, mam tu na myśli zwroty takie jak: "yyy no dobra, spoko". (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.