Centrum Medyczne ma wiele odpowiedzialnych zadań - jednym z mniej ważnych ale dalej niezbędnym jest odbieranie telefonów jednocześnie pilnując by zamówiona recepta zawsze dotarła do odpowiedniego pacjenta - niestety te dwa zadania nie zostały spełnione. Telefon został odebrany dopiero po 2 dniach uporczywego dzwonienia, a recepta dotarła po tygodniu po wielokrotnym przypominaniu (zostałem zapewniony, że dostanę tego samego dnia, w którym pierwszy raz się dodzwoniłem).
Mimo bardzo miłej i kompetentnej obsługi czas realnego czekania na receptę był zdecydowanie za długi względem czasu przewidywanego.
Prawie każda Żabka ma taki sam układ asortymentu, każda ma takie same promocje i standardy. Dlatego bardzo łatwo zauważyć niedociągnięcia w organizacji i pracy ekspedientów. Zawsze powinni nas przywitać i zaoferować (proponując) zakup określonych produktów. Same placówki sieci sklepów Żabka lokowane są w bardzo strategicznych miejscach - w miastach jak i miasteczkach - wśród bloków gdzie najbliższy dyskont spożywczy, czy też hipermarket jest oddalony o co najmniej kilka kilometrów.
Żabka w której byłem idealnie wpisywała się w powyżej opisaną powyżej opinię dot. tej sieci sklepów. Wszystko było na swoim miejscu i w należytym porządku:
Zadbany i czysty sklep, asortyment sklepowy na swoim miejscu, pracownik sklepu obsłużył standardowo wg ogólnej normy i dodatkowo wyjaśnił braki w asortymencie. Czas jaki spędziłem w sklepie był przeciętny dla tej sieci sklepów - więc wszystko było by dobrze - gdyby nie fakt, że brakowało dokładnie tego produktu, na którym mi zależało. Stąd ocena na 4.5 gwiazdki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.