Pomijając fakt, że Citi Handlowy dla klientów indywidualnych posiada chyba najgorszą z dostępnych ofert, to kontakt na infolinii jest jeszcze tragiczniejszy. Obsługa jest nie miła, ma pretensjonalny ton głosu, wydaje się jakby mieli siedzieć tam za karę. Jedynym plusem są ładnie wyglądające karty płatnicze.
Tak jak w tytule o ile kiedyś w drogerii faktycznie można było zasięgnąć porady, tak teraz nie można znaleźć żadnego pracownika, a jeśli już się znajdzie i zada pytanie to odpowie układając akurat towar i nawet na Ciebie nie spojrzy. Przy kasie zasypywani jesteśmy tysiącem pytań o chęć kupienie dodatkowych produktów. Pomimo, że nikt chyba nie ma wątpliwości że jestem mężczyzną proponowane mi są kosmetyki dla kobiet.
W restauracji bywam parę razy w miesiącu. Za każdym razem obsługa jest miała i w sposób profesjonalny i szybki obsługuje klientów. Widać, że restauracja ma wypracowane standardy, których się trzyma. Jedzenie bez zastrzeżeń, wydane ciepłe i w miarę szybko. Jednym mankamentem jest to, że nie zawsze dodawany jest ketchup do frytek a obsługa czasem nie pyta o to czy go chcemy, stąd 4 gwiazdki a nie 5.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.