Miesiąc czasu czekam na przeniesienie numeru. Pracownicy Vectra nie potrafią zrealizować tego zlecenia. Kilka dni mam aktywna kartę sim Vectra, a kilka nie aktywną. Nie mogę nigdzie dzwonić i nikt do mnie dodzwonić się nie może. Nie mogę też korzystać z przesyłu danych. Karta nieaktywna. Złożona reklamacja do sieci Vectra. Pracownicy przyznają,że jest problem po ich stronie i tyle. Brak zaproponowania jakiejs propozycji rekompensaty. Ponadto jestem bardzo niezadowolony z obsługi i realizacji reklamacji. Nie polecam przenoszenia numeru do tej sieci. Strata czasu i nerwów. Codziennie dzwonie na infolinie i słysze, że ktos pracuje nad moja sprawa- to za długo trwa i nie jest to profesjonalne podejście do klienta!
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.