Opinia użytkownika: Klient_aE37S
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Miesiąc czasu czekam na przeniesienie numeru. Pracownicy Vectra nie potrafią zrealizować tego zlecenia. Kilka dni mam aktywna kartę sim Vectra, a kilka nie aktywną. Nie mogę nigdzie dzwonić i nikt do mnie dodzwonić się nie może. Nie mogę też korzystać z przesyłu danych. Karta nieaktywna. Złożona reklamacja do sieci Vectra. Pracownicy przyznają,że jest problem po ich stronie i tyle. Brak zaproponowania jakiejs propozycji rekompensaty. Ponadto jestem bardzo niezadowolony z obsługi i realizacji reklamacji. Nie polecam przenoszenia numeru do tej sieci. Strata czasu i nerwów. Codziennie dzwonie na infolinie i słysze, że ktos pracuje nad moja sprawa- to za długo trwa i nie jest to profesjonalne podejście do klienta!