29/07/2021 Byłem w restauracji. Nie było możliwości w kiosku wybrania opcji zamówienia na miejscu. W toalecie nie było ręczników papierowych, a suszarki wyłączone ze względów epidemii. Czas oczekiwania normalny. Jedzenie średnie.
Dziś 19/06/2021. Chciałem dokonać zakupu obuwia. Pani ekspedientka zaoferowała mi pomoc. Pomogła mi znaleźć interesujący mnie rozmiar, zaproponowała również impregnację butów. Bardzo dobra obsługa.
Dziś 9/06/2021 rano w tramwaju linii 10 po raz pierwszy skorzystałem z systemu "wejście, wyjście". Bardzo mi się to spodobało, terminale są czyste w łatwo dostępnych miejscach. Komunikaty na wyświetlaczach są jasne i czytelne. Bez problemu skorzystałem z systemu.
Tankując samochód na stacji paliw Lotos w Łodzi przy Ul. Gdańskiej 131/133, zwróciłem uwagę na zaangażowanie personelu w obsługę klienta. Pracownik podjazdu z chęcią mi pomógł zaoferował pomoc przy tankowaniu auta oraz zaproponował zakup płynu do spryskiwaczy, który akurat mi się skończył. Udałem się do sklepu stacji by zapłacić i skorzystać z toalety, WC było czyste zadbane. Pracownik-kasjer spytał mnie z którego dystrybutora było tankowane paliwo, zaproponował mi kawę i hot-doga. Całość transakcji przebiegłą sprawnie i w miłej atmosferze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.