Opinie użytkownika (1)

W dniu 8.02...
W dniu 8.02 złożyłem wniosek o przeniesienie usług (koszt usługi 99 zł.) Odpisano, że nie ma podpisu, złożyłem podpis zaufany - odpisano, że nie zaznaczyłem jekie usługi chcę przenieść (tak jakby zmieniając mieszkanie chciałbym przenieść tylko internet, a telewizję pozostawić nowym lokatorom:)) zaznaczyłem co chcę przenieść i dalej nic. Po dwóch tel. do BOK w sumie ok. 50 min. straconego czasu i nadszarpniętej cierpliwości - informacja - proszę ponownie wysłać wniosek. Oczywiście wysłałem i znów info, że nie ma własnoręcznego podpisu. Mamy 24.02 i nikt się nie odzywa. Może czyta to osoba kompetentna, która będzie w stanie ruszyć sprawę z miejsca. rozczarowany

Klient_Xh7p

24.02.2021

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
14.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie szczegółów sprawy wraz z danymi abonenckimi na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu opisanych nieprawidłowości.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi