Opinia użytkownika: Klient_Xh7p
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: W dniu 8.02 złożyłem wniosek o przeniesienie usług (koszt usługi 99 zł.) Odpisano, że nie ma podpisu, złożyłem podpis zaufany - odpisano, że nie zaznaczyłem jekie usługi chcę przenieść (tak jakby zmieniając mieszkanie chciałbym przenieść tylko internet, a telewizję pozostawić nowym lokatorom:)) zaznaczyłem co chcę przenieść i dalej nic. Po dwóch tel. do BOK w sumie ok. 50 min. straconego czasu i nadszarpniętej cierpliwości - informacja - proszę ponownie wysłać wniosek. Oczywiście wysłałem i znów info, że nie ma własnoręcznego podpisu. Mamy 24.02 i nikt się nie odzywa. Może czyta to osoba kompetentna, która będzie w stanie ruszyć sprawę z miejsca. rozczarowany